Om mig.

Här kommer ett inlägg om mig & min blogg.

Ja jag heter Matilda.
Jag bor i Östersund & har gjort de hela mitt liv.
På fritiden spelar jag fotboll i världens bästa lag, Ope If f-97 & har gjort de i snart 8 år, trorjag.
Jag dansar också, men jag ska sluta :P
Som alla andra barn också gör, så går jag ju i skolan. Ska börja i 7D.
Jag älskar att fota, men problemet är att min kamera är förstörd.. Men jag ska få en system kamera, så då kommer de bli mer uppdatering av bilder.


I min blogg kommer du hitta mest om min vardag. Vad jag gör på dagarna, vad som kommer att hända osv osv...
Men du kommer också att hitta massor om mode, musik, lite bilder, videoklipp!
Aprå på inget. Mina designer gör oftast Emelie till mig. Eftersom att jag är usel på de. :P
Just so you know ;)

Hoppas du gillar min blogg.

Har du några frågor? kommentera eller maila mig på min bloggmail,
[email protected].


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0