life follows no rules, they are too many.

.... godmorgon världen!
idag raskade jag mig upp allt för tidigt, 09:00 ok allt för tidigt! men när jag väl var uppe så kom jag plötsligt på.... MITT BUSSKORT ÄR BORTA. & jag som skulle ta bussen in till mamma idag. inga pengar hade jag också. så jag startade mitt letning efter pengar. hittade nio enkroner & fyra femtioöringar. oh de kostar tolv kronor att åka buss. så jag vände uppåner på huset, men jag hittade inte nån en krona :(
och som jag alltid gör när nåt inte är helt prima, jo ringa min egna 112. PAPPA! så han ska hämta mig halvett.
kbry :)
efter jag har gått på stan ska jag passa på att klippa mig. resultatet på klippningen kommer nog sen. :)

puss.



random bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0