goodmorning.

... Godmorgon väärldens & alla mina läsare!
vaknade klockan 10:10 idag.. haha varje dag när jag gör mitt första inlägg så skriver jag alltid när jag vaknar :P
idag ska jag typ vara med Johanne, Tova, Kicki & kanske Emmae. vi får väl se vad vi hittar på... & senare ikväll blire match, & nu har jag vinsten i magen, & vill verkligen vinna.
Pusssss, uppdaterar senare.




åååh ja saknar dig as mycket Emma.. hon kommer att psyka för den här bilden, men jag älskar den. minnen till hundra ju, storjacka, liten cykel.. Sigurt & Svenne. :')

Kommentarer
Postat av: carina

asså matildaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! :@

..det är minnen till 1000, men du kunde väl typ suddat över mitt ansikte elr nåt?!

saknar dig också, svenne/sigurt ;)<3

(..bra minne vi har, även att vi inte kommer ihåg vem som är vem, HIHI!)

2010-08-12 @ 18:20:20
Postat av: eeemma

..asså MATILDA! :@

mena att bilden är minnen till hundra, typ tusen, men du kunde väl iaf suddat över mitt ansikte?!

..saknar dig också, svenne/sigurt. <3

(även att vi inte kommer ihåg vem som är vem, HIHI!)

2010-08-12 @ 18:23:30
URL: http://eemmiiih.blogg.se/
Postat av: eeemma

råkade jag skicka en kommentar där det stog att den var från carina? hehe, jag är inne på mammas data och då stog det tydligen så, men du behöver inte godkänna den eller den här kommentaren, heh.. nu blev det komplicerat, men godkänn bara den förra, hhö.. ;)

2010-08-12 @ 18:25:25
URL: http://eemmiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0