26 saker om mig

  • jag har aldrig suttit på en häst
  • jag har aldrig ätit ben&jerry
  • jag har aldrig rökt eller varit full
  • jag har älskar att spela fotboll
  • jag älskar mina vänner
  • jag älskar min familj
  • jag älskar att blogga
  • jag älskar mode
  • jag har dåligt självförtroende
  • jag sjunger asdåligt
  • jag har gått i handboll, cirkus & i gitarr
  • jag byter stiler hela tiden
  • jag har aldrig vetat hur jag är mig själv, fast nu äntligen vet jag de
  • jag är typ den enda i min klass som är tolv år
  • jag gillar inte mina ögon
  • jag är alergisk mot katter & jordgubbar
  • jag tycker själv att jag är sjukt rolig
  • jag vet inte hur man skrattar, har inget skratt
  • jag har fiskar
  • jag började i skolan idag
  • jag kan inte gångertabellen & har aldrig gjort de heller
  • jag har haft typ 10 bloggar
  • jag har drömmar som att nån gång kunna bli en stobloggare
  • jag vill flytta till göteborg, USA eller hawaii
  • jag har ingen fantasi alls

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0