sry.

.. för asdålig uppdatering. har varit med kompisar & jag har liksom inte haft tid.
men nu är jag här.
jaah, idag vaknade jag upp med johanne, maja & minna. dom sov hos mig. sen så kom jonas, ponuts & melker.. klockan 9 typ :O dom sov hos varann dom med. sen cyklade vi till stan. där träffade vi jens & victor. sedan åkte victor hem. & då var det bara vi andra kvar. då dansade jens på torget, melker gjorde en failad backflip & gjorde illa sig, jag blev ARG :@ & lite mer hände. haha ja då vet ni lite.
ikväll ska jag fyra Valborg med mina vänner, vi ska på majbrasa, smälla smällare, & sedan kolla på film, (Y).

men nu kommer lite bilder sen idag. ;)





( vi var också på Ö&B )



såsöta.. ( vi åt på donken )











ja. det får räka ;)

Kommentarer
Postat av: majaa

får jag låna några bilder av dig?

jag tog liksom inga :D

2010-05-01 @ 10:51:42
URL: http://majssiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0